Polityka zwrotów
Kiedy konsument kupuje produkty, ma możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Okres odstąpienia rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu produktu przez konsumenta lub przedstawiciela wyznaczonego przez konsumenta i przedsiębiorcę z wyprzedzeniem.
W okresie odstąpienia konsument musi ostrożnie obchodzić się z produktem i opakowaniem. Konsument może rozpakować produkt lub używać go tylko w zakresie niezbędnym do oceny, czy chce go zatrzymać. Jeśli klient skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy, musi zwrócić produkt wykonawcy wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz, jeśli jest to uzasadnione, w oryginalnym stanie i opakowaniu, zgodnie z rozsądnymi i jasnymi instrukcjami wykonawcy.
Jeśli konsument chce skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musi poinformować o tym przedsiębiorcę w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Konsument musi wysłać zawiadomienie na piśmie / pocztą elektroniczną. Gdy konsument poinformuje, że chce skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musi zwrócić produkt w ciągu 14 dni. Konsument musi udowodnić, że dostarczony produkt został zwrócony na czas, na przykład za pomocą pokwitowania pocztowego z numerem śledzenia.
Otrzymałeś niewłaściwy produkt
Wszyscy jesteśmy ludźmi, prawda? Chociaż sprawdzamy wszystko dwukrotnie, może się zdarzyć, że wyślemy niewłaściwy produkt. Nie ma problemu, wyślij nam zdjęcie wadliwego produktu na adres info@yaelwarszawa.pl, a nasz dział obsługi klienta sprawdzi go dla Ciebie i pomoże Ci dalej.
Otrzymałeś uszkodzony/wadliwy produkt
Chociaż jakość jest jednym z naszych najwyższych priorytetów, może się zdarzyć, że uszkodzony produkt zostanie wysłany przez pomyłkę. W takim przypadku nie musisz zwracać produktu. Możesz go zatrzymać lub wyrzucić. Wystarczy wysłać do nas wiadomość e-mail (info@yaelwarszawa.pl), podając numer zamówienia i załączając wyraźne zdjęcie uszkodzonego produktu. Jeśli na zdjęciu widać, że produkt jest uszkodzony, wyślemy Ci nowy produkt w 100% za darmo tak szybko, jak to możliwe. Jeśli spełniasz powyższe kryteria, wyślij wiadomość e-mail na adres info@yaelwarszawa.pl.
Nie przyjmujemy zwrotów ani wymian;
- Produkt był używany lub jest uszkodzony
- Dotyczy to bielizny, maseczek, produktów higienicznych i kosmetycznych.
- Produkt został zmieniony
- Produkt(y) są wadliwe w ich oryginalnym i nadającym się do sprzedaży stanie, chyba że wada powstała z naszej winy.
- Produkty nie posiadają oryginalnego opakowania.
Użytkownik jest odpowiedzialny za własne koszty wysyłki, jeśli chce zwrócić produkt.
Koszty zwrotu nie są zwracane. W przypadku otrzymania zwrotu kosztów, koszty wysyłki zostaną odliczone od kwoty zwrotu.
Nazwa firmy: RomanoEcom Limited
Numer przedsiębiorstwa: 76784355
Adres: SUITE C, LEVEL 7, WORLD TRUST
TOWER, 50 STANLEY STREET, CENTRUM HONGKONG
Numer telefonu: +971555129619
Adres e-mail: info@yaelwarszawa.com
Prywatny adres e-mail: romanodaan@gmail.com